Επίκαιρα Θέματα:

Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

Δήλωση υποψηφιότητας

Ονομάζομαι Πολύβιος Ντούρος και κατάγομαι απο την Aνω Ραχούλα. Στα μαθητικά μου χρόνια διετέλεσα πρόεδρος του δεκαπενταμελούς συμβουλίου του σχολείου μου, ενώ στα φοιτητικά μου χρόνια ασχολήθηκα κυρίως με το τάβλι.
Είμαι απόφοιτος του τμήματος Κορνιζοποιίας και Αφισοκόλλησης, αλλά τον τελευταίο καιρό έπεσαν αναδουλειές και τη βγάζω με τη σύνταξη της μάνας μου.
Η διάθεσή μου να προσφέρω ανιδιοτελώς (πάντα!) με οδήγησε να συστρατευθώ με τις υγιείς δυνάμεις του τόπου (εμείς μόνο με τους καλούς), αφουγκραζόμενος καθημερινά τα προβλήματα των συμπολιτών μου που τυγχάνουν αδαείς και ανίκανοι και είναι δικό μου χρέος να τους ξεστραβώσω.
Κατά τη διάρκεια του προεκλογικού μου αγώνα θα βάλω τα δυνατά μου για να σας κάνω να με γνωρίσετε βαθύτερα και να με εκτιμήσετε, κι αν προκύψει και καμιά καλή γνωριμία, γιατί όχι;



Με εκτίμηση,
Πολύβιος

Σ.σ. Ο Πολύβιος και τόσοι άλλοι ζητούν την ψήφο μας, υποσχόμενοι ότι θα κάνουν τα πάντα για το καλό αυτού του τόπου. Εμείς ευχόμαστε να μην το ξεχάσουν αυτό την επομένη των εκλογών και να θυμούνται ότι οι υποψήφιοι προτιμώνται για τις προθέσεις τους, αλλά κρίνονται με βάση τις πράξεις τους. Γι’ αυτό λίγα λόγια και καθαρά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας