Επίκαιρα Θέματα:

Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2014

Τατσόπουλος για Ραχήλ Μακρή: "η Ραχήλ είναι 41...εγώ 55-έχει την αλλαζονεία να πει ότι ασχολούνται μαζί μου γιατί δεν βρίσκουν άλλο τρόπο να έχουν δημοσιότητα-το καταλαβαίνεις πόσο έχει καβαλήσει το καλάμι;"

Διευρύνει το «μέτωπο» που έχει ανοίξει με την Ραχήλ Μακρή ο Πέτρος Τατσόπουλος, μετά την διδικτυακή τους κόντρα τις τελευταίες ημέρες, με νέες δηλώσεις του στο Mega την Παρασκευή.
Αφορμή στάθηκε η μετάβαση της κ. Μακρή στην ομάδα των ανεξάρτητων βουλευτών, μετά την «έξοδό» της από τους Ανεξάρτητους Ελληνες.
Στην παρατήρηση του δημοσιογράφου ότι «θα μπορείτε να τα λέτε πλέον και από κοντά, υπό την ίδια στέγη»,
ο κ.Τατσόπουλος απάντησε: «βεβαίως, γιατί υπάρχει Θεός και πρέπει να τιμωρηθούμε για τις αμαρτίες μας ... έχουμε κάνει πολλές αμαρτίες στη ζωή μας και πρέπει με έναν τρόπο να τιμωρηθούν, διότι ο Πανάγαθος δεν δέχεται επ' αορίστω να αμαρτάνουμε».
Στη συνέχεια βέβαια διευκρίνισε «πλάκα κάνω» και της ευχήθηκε ταχεία ανάρρωση για την επέμβαση στην υποία υποβλήθηκε πρόσφατα, αλλά συνέχισε με διευκρινίσεις για το λόγο που τον οδήγησε στην αντιπαράθεση: «Εγώ δεν έχω πρόβλημα με τη Ραχήλ τη Μακρή, έχω πρόβλημα με τους πολιτικούς τύπου Μακρή, οι οποίοι δεν είναι μόνο η Ραχήλ, είναι πολλοί σε αυτή την κατηγορία. Εχουμε τα πλείστα όσα «λουλούδια» μέσα στη Βουλή, όπως είπε, για να παραδεχθεί ότι είναι και αυτός τέτοιο, αλλά «άλλο λουλούδι, ο μπαξές της Βουλής τα έχει όλα».
Ενας μεγάλος αριθμός ανθρώπων, κατά τον ίδιο, θεωρεί ότι «όλος ο κόσμος είναι γύρω από μας, είναι ή φίλοι ή εχθροί, ή προδότες ή άνθρωποι που μας αγαπάνε ... Με αυτή τη ρητορική, που εγώ την ονομάζω νηπιακή πολιτική, είμαι εγώ απέναντι και αυτή πιστεύω ότι εκφράζει η Ραχήλ Μακρή. Διότι άμα πούμε ότι όλοι οι Ελληνες είναι καλοί, καλοί δεν είναι μόνο οι συνεργάτες των ξένων, και έχουμε στο τσεπάκι χούντες και προδότες και κρεμάλες ανά πέντε λεπτά, εγώ αυτό δεν το θεωρώ πολιτική. Το θεωρώ ένα καλό τρόπο για να εξασφαλίζεις τη θέση σου στο Κοινοβούλιο. Να σε ψηφίζουν οι αντίστοιχοι. Αλλά το να κολακεύω τις εμμονές, τις φοβίες και το χαμηλότερο δυνατό παρονομαστή στην πολιτική, δηλαδή τα ένστικά σου, την οργή σου, να κάνω διαχείριση θυμού στην πραγματικότητα, για μένα δεν είναι πολιτική αυτό».
Επιστρέφοντας στην προσωπική τους διαδικτυακή αντιπαράθεση, ο κ.Τατσόπουλος ανέφερε ότι «η Ραχήλ βγήκε προχθές και, όταν τη ρωτήσαν γιατί της επιτίθενται, είπε "για να τσιμπήσουν καμιά συνέντευξη" ... η Ραχήλ είναι 41 χρονών ... νεα γυναίκα για τα μέτρα της πολιτικής. Εγώ είμαι 55. ... Μία γυναίκα η οποία είναι 14 χρόνια μικρότερή μου, απευθυνόμενη σε έναν άνθρωπο που έδινε συνεντεύξεις όταν εκείνη ήταν 7 χρονών -έτυχε, επειδή ήμουν συγγραφέας- έχει την αλαζονεία να πει ότι "ασχολούνται μαζί μου γιατί δεν βρίσκουν άλλο τρόπο να έχουν δημοσιότητα". Το καταλαβαίνεις δηλαδή πόσο έχει καβαλήσει το καλάμι;».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας