Επίκαιρα Θέματα:

Τετάρτη 18 Μαρτίου 2015

Θανάσης Κοσματόπουλος για τις λαϊκές συνελεύσεις: Μας υποδέχονται εχθρικά και στο τέλος δεν μας αφήνουν να φύγουμε αν δεν φάμε κοψίδια και πιούμε κρασί

του Γιάννη Κωσταρέλλα από την εφημερίδα ΧΡΟΝΟΣ
Ο πρωτογενής τομέας θα είναι ο βασικός άξονας του Επιχειρησιακού Σχεδιασμού του Δήμου Σερβίων- Βελβεντού, που βρίσκεται αυτό τον καιρό σε εξέλιξη, σύμφωνα με τον Δήμαρχο Σερβίων-Βελβεντού Θανάση Κοσματόπουλο.
«Πρόθεση μας είναι να ρίξουμε το βάρος μονόπλευρα στον πρωτογενή τομέα στον Επιχειρησιακό Σχεδιασμό. Στο χώμα και στα ζωντανά» ανέφερε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας πως ήδη υπάρχουν οι απαραίτητες υποδομές.

«Ηδη έχουμε το Κέντρο Αγροτικής Ανάπτυξης, που λειτουργεί άψογα και  το εδαφολογικό εργαστήρι, που είναι έτοιμονα ξεκινήσει. Λειτουργούμε το σφαγείο, που ήταν δέκα χρόνια ανενεργό ενώ το Τυροκομείο, έχει πάει λίγο πίσω λόγω των εκλογών. Επιπλέον έχουμε βάλει βάσεις για μια Τυροκομική Σχολή στην περιοχή».
Παράλληλα, σε εξέλιξη είναι Λαικές Συνελεύσεις,σε όλη την έκταση του Δήμου.
« Προεκλογικά είχα υποσχεθεί στον κόσμο, ότι η επαφή μας θα είναι άμεση. Κάθε μέρα έχουμε και μια Λαική συνέλευση, σε όλες τις κοινότητες. Είχαμε σχεδιάσει στην αρχή, να κάνουμε μόνο στις μεγάλες κοινότητες αλλά επειδή υπάρχει το κόστος μετακίνησης, θα φτάσουμε εμείς ακόμη και στο πιο μικρό χωριό, για να τους κοιτάξουμε στα μάτια, να ακούσουμε τα προβλήματα τους, τις επικρίσεις και τις παρατηρήσεις και τα παράπονα».
Αναφερόμενος στο κλίμα των συνελεύσεων το χαρακτήρισε θαυμάσιο. «Οταν μπαίνουμε στην αίθουσα, που θα γίνει η συνεδρίαση, αντιμετωπίζουμε ένα ακραία εχθρικό κλίμα και όταν φεύγουμε γινόμαστε σαν αδέρφια. Ειλικρινά αν δεν κάτσουμε να φάμε κανένα κοψίδι ή να πιούμε κανένα κρασί δεν φεύγουμε» τόνισε ο κ. Κοσματόπουλος, ο οποίος όμως παρατήρησε πως « πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί τι υποσχόμαστε  γιατί θα τα βρούμε μπροστά μας».

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Προφανώς δήμαρχε, μιας και λες σε όλα ναι. Δεν χαλάς το χατίρι σε κανέναν... όπως λέει και ο σοφός λαός στον τέλος ξυρίζουν τον γαμπρό....

Ανώνυμος είπε...

Μπραβο δημαρχε. Σε χαιρομαι ειλικρινα. Σε ψηφισα και ειμαι περηφανος για εσενα. Ενα παραπονο εχω μονο. Ειμαι ανεργος. Ειμαι 26 ετων. Πιστεψα στον λογο σου. Εγω παντως ακομη ανεργος ειμαι. Περασαν κατι παραπανω απο εξι μηνες.

Ανώνυμος είπε...

Dimarhe sta magazia tis Lavas valane tis mpares pou zitises,tis voulgares kai tis rosides pou etakses akoma tis perimenoune.san den ntrepomaste ligo o kosmos tou ekfrazi ta provlimata tou kai aftos tous doulevi.Oso gia sena file,min perimenis na kanoun kati gia na vris doulia.An den eisai ( kolitos) i sineteros ton antidimarhon den exeis kamia tihi.Se pianou to onoma tha kopi to timologio gia to dromo?????LAMOGIA

Ανώνυμος είπε...

19 Μαρτίου 2015 - 8:46 π.μ.
Άιντε Άιντε ...

Ανώνυμος είπε...

φάε κάνα κοψίδι πιές και κάνα κρασί και δώσε και καμμιά υπόσχεση!το τάξιμο δεν κοστίζει τζαμπα ειναι !έτσι μπράβο !ξέρεις εσύ!

Ανώνυμος είπε...

Ειμαι και εγω ακομα ανεργος.Η σχεση που εχω με τον αντιδημαρχο ειναι ακριβως η ιδια με τον προηγουμενο εντελως τυπικη.Οσες φορες ειχα κανει χαρτια μπυ λεγαν να μην ανησυχω και οτι θα ειμαι μεσα.Εγω ακομα καθομαι.Εσεις πιστευετε οτι τωρα θα βρω δουλεια?Μακαρι αλλα χλωμο εως κατασπρο το βλεπω

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΡΧΟΝΤΑ ΘΑΝΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΦΥΓΙ, ΕΤΣΙ ΒΑΣΤΑ ΓΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΑ ΔΥΝΑΤΑ, JON PAPARAKOS

Το Προφίλ μας