Επίκαιρα Θέματα:

Τρίτη 7 Απριλίου 2015

Αποκάλυψη σοκ για το ελληνικό ποδόσφαιρο από το Χρήστο Σάββα: Με απείλησαν ότι θα βρεθώ στο χαντάκι

Για τους εκβιασμούς που έχει δεχτεί μίλησε στον ραδιοφωνικό σταθμό Arena FM 89,4 ο Χρήστος Σάββας.
Ο πρόεδρος της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Κοζάνης ισχυρίστηκε ότι ένα κατεστημένο διοικεί το ποδόσφαιρο τα τελευταία 25 χρόνια, στο οποίο όπως ανέφερε ενέταξαν τον πρώην πρόεδρο της ΕΠΟ, Γιώργο Σαρρή. Αποκάλυψε πως δέχτηκε απειλές «γνωστούς νταβατζήδες» ότι θα βρεθεί στο χαντάκι.

Ερωτώμενος αρχικά για το αν θα αλλάξουν τα πράγματα είπε: «Το εύχομαι αλλά για να είμαι ειλικρινής δεν περιμένω πολλά πράγματα».
Για τους εκβιασμούς που είχε δεχθεί από το κατεστημένο του ποδοσφαίρου: «Μέσω του αναπληρωτή προέδρου μου είχαν ζητήσει αυτά που ζήτησαν. Πήραν την απάντηση που έπρεπε και με τους διαιτητές κάτι έγινε αλλά παρατηρητή από την ένωση μας δεν είδαμε ξανά στο πρωτάθλημα. Η κατάσταση συνεχίζεται και το πόσο ακριβά πλήρωσα εγώ και η ένωση μου αυτό που κάναμε το ξέρω εγώ. Τα παιδιά με στηρίζουν και έγιναν πάρα πολλοί εκβιασμοί. Στην ΕΠΟ ήρθαν νέοι «νταβατζήδες» μετά τον Κουρίδη και ήρθε ο κ. Τζανόπουλος και ο κ. Παπακωνσταντίνου.
Όλα αυτά τα ξέρουν όλοι. Ένα κατεστημένο διοικεί τα ποδόσφαιρο εδώ και 25 χρόνια. Κανείς δεν τολμούσε να μιλήσει όμως εγώ σε μια στιγμή αδυναμίας μίλησα. Έχω μάθει να υπογράφω με το στόμα μου και να μην τα παίρνω πίσω όσα λέω. Δέχτηκα απειλές ακόμα και πως θα βρεθώ σε χαντάκι. Οι γνωστοί «νταβατζήδες» έρχονταν στο μαγαζί μου και με απειλούσαν. Σε κάποια στιγμή τους είχα πει και εγώ πως έχω μαζί μου μια διμοιρία «τσετσένων».
Προσωπικά έχω υποστεί πολλά αλλά τα έχουν βάλει με την Ένωσή μου και αυτό με πειράζει. Αυτοί ξεπέρασαν τα όρια. Αυτό που με πείραξε είναι πως έκαναν ένα κομμάτι του κατεστημένου τον Γιώργο Σαρρή τον οποίο γνώριζα και είχα άλλη εικόνα. Πριν γίνει κομμάτι του κατεστημένου ήταν άλλος άνθρωπος. Δυόμιση χρόνια τώρα δεν έχουμε κάποιον παρατηρητή»

Πηγή: www.iefimerida.gr

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ασε Σαββα μη γινεσαι γραφικος !!!!Και τι κανατε τοσα χρονια;ΤΙΠΟΤΑ !!!Τι θα πει μιλησα σε μια στιγμη αδυναμιας...δηλ.αν δεν υπηρχε αυτη η στιγμη δεν θα μιλουσες ΠΟΤΕ !!!Στην Ε.Π.Σ Κοζανης κ'γενικα στο ποδοσφαιρο μας χρειαζονται προσωπα που υπηρετησαν κ'ματωσαν γιατο αθλημα....εσυ τι να προσφερεις αλλο περα απο τις ιδιες νοοτροπιες κ'πολιτικες;ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ !!!

Ανώνυμος είπε...

Μ'ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΤΙ ΠΡΟΚΟΠΗ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;

Ανώνυμος είπε...

ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΖΟΡΙΖΕΣΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΕΙΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΚΠΡΟΣΟΠΟΥΝΕ.
ΟΧΙ ΣΑΝ ΚΑΤΙ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΝΙΑΖΕΙ ΕΙΝΕ ΤΟ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΑΡΙΚΟ.
ΑΥΤΗ ΒΑΖΟΥΝΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΜΕΓΑΛΕ ΣΕΡΒΙΩΤΗ.ΚΑΙ ΑΝ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΝΟΗΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΕ ΕΓΩ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑ, ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΤΙ . ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΣΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΒΛΕΠΕΙΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΧΟΛΙΑΖΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

Ανώνυμος είπε...

Σε ποιον δεν αρεση ο Χρηστος Σαββας ρε παιδια. Μην μου πειτε οτι εινε ο ΑΓΟΡΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΠΩ ΚΑΤΙ ΚΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. ΤΗ ΑΤΟΜΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ. ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΕΝΟΟΙΣ ΤΩΝ ΕΑΥΤΟΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΣΥ ΣΠΟΥΔΑΣΕΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΚΑΙ ΟΛΟΙ Η ΑΛΛΗ ΠΛΗΡΟΝΟΥΜΕ ΓΙ ΑΥΤΟ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ.

Το Προφίλ μας