Επίκαιρα Θέματα:

Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2015

Η ΦΛΌΓΑ ΤΩΝ ΑΙΜΟΔΟΤΩΝ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

Η φλόγα Της 13ης Πανελλήνιας Λαμπαδηδρομίας των Εθελοντών Αιμοδοτών  ξεκίνησε στις 07:00 από την Κοζάνη με τον ΣΕΟ Κοζάνης και τον επίσης ορειβάτη πρόεδρο του συλλόγου Αιμοδοτών Κοζάνης να κατακτήσει και να μεταφέρει το μήνυμα του Εθελοντισμού από την ψηλότερη κορυφή του Ολύμπου.
Νωρίς το απόγευμα του Σαββάτου 29/8/15 έφτασε και διανυκτέρευσε στο καταφύγιο «Γιώσος Αποστολίδης» στα 2700 υψόμετρο δίνοντας τον χρόνο στους Λαμπαδηδρόμους - Ορειβάτες να επισκεφτούν τις γύρω κορυφές και αργά τη νύχτα με το ολόγιομο φεγγάρι το καταφύγιο ¨Χ. Κάκαλος¨ για ρακόμελο .
Κυριακή στις 08:00 ξεκινήσαμε από το καταφύγιο για το ¨Λούκι¨ όπου υπήρχε πάρα πολύς
κόσμος,  ο αέρας επικίνδυνα δυνατός και πτώση σαθρών  και έτσι  έγινε αλλαγή προορισμού για την κορυφή ¨Σκολιό¨ 2912.
Με πολύ δυνατό αέρα που έκανε τα βήματα μας ασταθή, και το κρύο να τρυπάει τα κόκκαλα μας φτάσαμε με τη  φλόγα της Λαμπαδηδρομίας των Αιμοδοτών στην κουφή σκάλα και από εκεί στο ¨Σκολιό¨,   αλλά δεν μπορέσαμε να την σηκώσουμε ψηλά όπως σχεδιάζαμε.
 Στην κορυφή συναντήσαμε και ενθουσιώδεις Ιταλούς που φωτογραφήθηκαν και αυτοί με τη φλόγα και Γρήγορα - γρήγορα πήραμε τον δρόμο της επιστροφής για να βρεθούμε σε ποιο ανεκτές συνθήκες. Η κατάβαση επίσης δύσκολη τα γόνατα έπρεπε να αντέξουν τις απότομες και κακοτράχαλες κατηφοριές και με μια στάση στο καταφύγιο ¨Σπήλιος Αγαπητός¨  τερματίσαμε την διαδρομή της 13ης Λαμπαδηδρομίας Συλλόγων Εθελοντών Αιμοδοτών στο καταφύγιο ¨Πριόνια¨.
 Σημαντικό  να αναφερθούμε στο ιδιαίτερο ενδιαφέρον των ορειβατών στο καταφύγιο, αλλά και των ομάδων που συναντούσαμε κατά τη διαδρομή όταν τους εξηγούσαμε τον σκοπό και την αξία της ανάβασης της φλόγας των Αιμοδοτών στην κορυφή του Ολύμπου και κάτι απρόσμενα καλό σαν αποτέλεσμα, δώσαμε υποσχέσεις επικοινωνίας για δημιουργία συλλόγων Εθελοντών Αιμοδοτών στις περιοχές τους (όπου δεν υπάρχει).